Keindahan Alam Terapi Mata Menenangkan Jiwa

Assalamualaikum..

Petang yang indah,sambil menghirup ESP+Vico suam dengan biskut jagung..Jom tenangkan fikiran dengan keindahan ciptaan Allah..

indah 8 1. Cantik kan? Boleh main bowling kelapa mcm ni..

indah 7 2. Berenang-renang dengan ikan,owhh indahnya.. susah nak dapat kalu mengidam ni..

indah 6 3. Teringan kampung nenek,tenangnya..

indah 5 4. Berakit-rakit kehulu,berenang-renang ke tepian…

indah 3 5. Indahnya perkampungan macam ni. indah 2 6. Ni comfirm oversea..Tapi kalu nak buat rumah macam ni pun apa salahnya kan? Rumah idaman~~

indah 14 7. Lepas seharian penat bekerja…bau rumput pun menyegarkan..

indah 1 8. Boleh terjun tiruk dari jambatan..ku anak kampung..

indah 99.  Layan matahari terbenam..

indah 12 10. Air terjun… indah 13 11. Barang siapa yg suka jungle tracking,mmg sejuk je mata..

Indahkan?? Alangkan indah jika dapat sendiri ke tempat-tempat yang sangat menenangkan ni..SubhanAllah..Tak puas rasanya..nanti saya share lagi ye..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge