Berpantang Dengan Vivix, Luka Pembedahan Bersalin Cepat Sembuh

Pengalaman setiap kali melahirkan setiap anak adalah berbeza. Bagi mereka yang terpaksa menjalani pembedahan untuk melahirkan, pastinya cara berpantang juga berbeza dengan ibu yang melahirkan secara normal. Penjagaan di bahagian pembedahan perlukan perhatian yang lebh kerana bukan luka luaran sahaja, malah luka dalaman juga perlu sembuh sepenuhnya bagi mengelakkan kesan jangka panjang yang lebih teruk.

 

Paling menakutkan bagi ibu-ibu apabila luka pembedahan masih basah dan bernanah . Itu yang nampak dari luar, bagaimana luka dalaman yang berlapis-lapis? Ngeri bukan? Ada ibu-ibu yang masih merasakan sakit di bahagian pembedahan walaupun bayi mereka sudah boleh berjalan. Terasa ngilu apabila mengangkat barang, apabila batuk dan ia sangat mengganggu emosi.

Bagaimana Vivix Membantu Menyembuhkan Luka Dari Dalam

Vivix merupakan minuman kesihatan kaya dengan antioksidan dan sangat membantu menyembuhkan luka ibu bersalin secara pembedahan.

  1. Kandungan Vivix dengan ramuan 4 bahan utama iaitu Muscadine Grape, Purple Carrot, Elderberries,Polygonum Cuspidatum mengandungi polifenol dan resveratrol dan dibuktikan mengandungi antioksida  10 kali ganda lebih baik dari resveratrol sendiri.

2. Vivix bantu menghasilkan sel-sel baru yang lebih sihat dengan usia sel yang lebih panjang. Vivix bertindak sehingga ke peringkat DNA. Oleh itu, luka dalaman juga akan lebih cepat sembuh (dengan izin Allah jua)

3. Setiap sel kita mengandungi mitokondria yang berfungsi untuk memberi tenaga kepada sel agak kekal sihat. Vivix bertindak sebagai penjana tenaga kepada mitokondria sekaligus menjadikan ibu berpantang lebh sihat, bertenaga dan cergas.

4. Tahukah anda proses penuaan menjadi lebih cepat selepas kehamilan dan kelahiran?!! Maka tidak hairan bila orang berkata isteri nampak lebih tua dari suami,kulit menjadi kusam dan kelihatan tidak bermaya. Vivix kaya dengan antioksidan membantu melambatkan proses penuaan. Orang yang datang melawat pun tak percaya yang ibu baru lepas bersalin, muka nampak segar dan berseri-seri. Best kan?

Jadi hari ni saya nak kongsikan beberapa pengalaman rakan-rakan yang mengamalkan Vivix untuk luka bersalin secara pembedahan mereka. Kebanyakan maklum balas yang diterima sangat berpuas hati. Jom kita lihat bebrapa testimoni yang dikongsikan ini.

Testimoni Vivix untuk Luka Bersalin Ceaser #1

Dalam masa seminggu selepas mengamalkan Vivix secara konsisten, dah rasa mudah nak bangun dan luka cepat kering.

Testimoni Vivix untuk Luka Bersalin Ceaser #2

16 hari berpantang, luka pembedahan masih sakit dan berair. Selepas 2 hari mengambil Vivix, luka mulai kering. Alhamdulillah, lega kan?

Testimoni Vivix untuk Luka Bersalin Ceaser #3

Luka ceaser kecut dalam masa 10 hari, line parut pembedahan jadi halus, badan lebih bertenaga dan bidan kata muka tak pucat pun!

Bonus masa berpantang bila muka berseri-seri dan susu badan pun meriah. Awesome kan?!

Testimoni Vivix untuk Luka Bersalin Ceaser #4

40 hari berpantang anak ke-6 dengan 3 botol Vivix sangat berpuas hati. Badan rasa lebih cergas dan sihat.Kesan yang luar biasa!!

Testimoni Vivix untuk Luka Bersalin Ceaser #5

Ibu bersalin ceaser rasa lebih sihat, hanya mengambil vivix lepas bersalin.

Sekarang percaya dah kan? Betul kan Vivix sangat best?

Pelaburan yang sangat berbaloi-baloi bagi ibu-ibu untuk mendpatkan Vivix sebagai persediaan untuk menyambut kelahiran.Dengan ramuan terbaik Vivix insyaAllah luka akan lebih cepat kering dan sembuh.

Jika anda juga mengalami nasib yang sama dengan ibu-ibu di atas tu, cepat-cepat lah dapatkan Vivix sebelum terlambat. Jangan sampai jahitan terbuka semula dan perlu dijahit untuk kali kedua.

Sebotol Vivix berharga RM 475. Namun jika anda ingin dapatkan Vivix pada harga yang lebih berbaloi dan menjimatkan, daftarlah sebagai ahli. Nak tahu bagaimana caranya? Hubungi saya sekarang juga ye =)

Artikel Berkaitan:

Kawasan COD : Putrajaya – Bangi – Desa Pinggiran Putra – Puchong – Kajang – Serdang

Call / sms / WhatsApp :  +6017-6258658

Email : maziahjamaludin@gmail.com

Fanpage : Vitamin Sihat

Facebook : Maziah Jamaludin

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge