Benarkah Vivix Shaklee Membantu Berhenti Merokok? 6 Testimoni Yang Menjadi Inspirasi

“Boleh ke aku ni nak berhenti merokok? Ahhh..buang masa laa…”

“Dah 30 tahun merokok, ingat senang-senang ke nak berhenti? Benci tapi rindu…”

“Alaahhhh, kejap je tu..Nanti isap semula la tu…”

Jika anda mula berfikir sebegini, TAHNIAH..sebenarnya niat untuk berhenti itu sudah ada tetapi anda perlu dibantu agar lebih positif dan yakin pada diri yang anda mampu mengubahnya. Ya, anda mampu mengubahnya!! Betulkan niat, tanamkan tekad, berdoa dan seterusnya berusaha bersungguh-sungguh agar niat suci anda ini dapat direalisasikan. Kepada sang isteri, mainkan peranan anda dalam membantu suami untuk berhenti merokok. Di sini terdapat 6 TESTIMONI VIVIV SHAKLEE MEMBANTU BERHENTI MEROKOK untuk dijadikan inspirasi dan ikhtiar kelak. Kekalkan momentum dan aura positif anda, jom sama-sama kita.

stop

6 Testimoni Berhenti Merokok Dengan Vivix Shaklee

Testimoni Berhenti merokok #1. Rasa Nak Hisap Rokok Berkurang dan Akhirnya Berhenti.

“My husband sendiri.. sebelum ni smoking kuat… alhamdulillah lpas amalkan vit C dah kurang hisap rokok.. sehari ambil 1-2 btg.. n now on vivix.. 2 3 hari sekali je nak hsp rokok.. tu pun dia kata tak habis.. insyaAllah tak lama lg trus stop la harapnya.. sbb klau dgn sy seminggu, seminggu la dia xhisap rkok”

~ Puan Aisyah Iliyas ~

testimoni vivix berhenti merokok 7Testimoni Berhenti merokok #2. Dari Bantu Hyperthyroid, Masalah Ketagih Rokok juga Selesai

“Customer amik Vivix sbb nak bantu masalah hyperthyroid. At the same time dia pun merokok. Lepas consume Vivix, rasa rokok dan xsedap. Alhamdulillah berjaya kurangkan& stop masalah ketagihan merokok.

~ Puan Emy Ashura~

IMG_1128

Testimoni Berhenti merokok #3. Azam Berhenti Merokok yang Sekian Lama Kini Tercapai

“Suami saya dulu mmg susah nak berhenti merokok. Setiap tahun ada azamnya nak berhenti merokok tp hanya ckp jer. Last thun lpas saya ada bagi vivix, suami minum jer. Dia tanya vitamin ape sedap jer. Sampai sehari 2X minum. Bila time nak merokok hanye separuh je hisap. Dia kata rokok apa ni pahit semcam jer. Last rokok ada setengah kotak dia buang jer. Dah tak beli dah Alhamdulillah….”

~ Puam Noorzulaidah Abdul Kadir ~

**Nampak tak peranan isteri di situ??

IMG_1126

Testimoni Berhenti merokok #4. 30 Tahun Perokok Tegar Akhirnya Berhenti.

“Mestilah pernah minum…efek yg sy rasakan badan makin cergas dan yang paling ketara sekali suami perokok tegar selama 30 tahun lebih dapat berhenti merokok setelah mengkomsumsi vivix…..=)”

~ Puan Indrawati Cahyaningtyas~

IMG_1130

Testimoni Berhenti merokok #5. Suami Terlepas Dari Rantai Rokok

Kini suami saya bukan lagi seorang perokok.

Sabar berdoa. Berusaha.

Berikan sokongan dantidak putus asa beri semangat. Alhamdulillah kini suami saya kini bebas daro rokok tanpa menghadapi withdrawal symptom. Fizikal dia lebih sihat. Wajah makin kacak..he3..

Memang tak dinafikan. VIVIX bantu dia utk lepas dari rantai rokok. Tiada keinginan pada rokok…Syukur..

Teramat bahagia dalam hati seorang isteri

~ MummyMaira Wardrobe~

Suami berjaya berhenti merokok merupakan kebanggaan dan kebahagiaan seorang isteri..

IMG_1133

 

Testimoni Berhenti merokok #6. Rokok Sepahit Hempedu

Mmmm..segan dan agak malu bila ibu kita seorang perokok tegar kan…mak saya memang perokok tegar dari usia belasan tahun lagi..bukannya rokok daun tetapi rokok Dunhill…Dulu memang saya segan dengan kawan2…dengan keluarga bakal suami…tapi tu la..bila kita nasihat…orang tua ni bukannya nak dengar…keraplah mak sakit perut yang teruk,mungkin sebab organ dalamaan dia dah x berapa elok kot sebab sekarang umo dia dan 63 tahun…tapi alhamdulillah…awal minggu lepas saya poskan VIVIX kat mak saya…tup tup mak call saya…jeng..jeng..jeng…dia kata ubat apa yang saya bagi dia minum tu??? saya tanya kenapa? Dia kata rokok terasa PAHIT MACAM HEMPEDU!!!. dia langsung xleh hisap rokok tu…saya kata itula ubat yang saya cari selama ni untuk dia…alhamdulillah..dan seminggu dia tak beli dan x sentuh langsung rokok..dia cakap selera makan dia pun makin bertambah..ramai dah yang tegur cakap dia nampak berisi…alhamdulillah, syukur pada Allah…akhirnya saya jumpa supplement yang betul2 sesuai untuk ibu saya…xpela kuar duit banyak skit pun…IBU KITA SEORANG JE..slagi dia masih ada memang nak tengok dia sihat…

P/S…ada satu lagi cerita tentang testimoni VIVIX iaitu bapa mertua yang menderita kencing manis…pun ada perubahan yang ketara…”

~ Puan Izan Rizal ~

IMG_1127Alhamdulillah banyak lagi testimoni di mana Vivix membantu dalam pelbagai masalah kesihatan dengan izin Allah SWT. Sebagai hambanya kita dituntut untuk berusaha kerana segala penyakit ada ubatnya kecuali mati. Bahagiakan dan kembalikan senyuman insan tersayang kerana sesungguhnya nikmat kesihatan itu tidak ternilai harganya.  berhentilah merokok demi kesejanteraan keluarga. jadi tunggu apa lagi, dapatkan Vivix anda segera!

Hanya 1 langkah mudah untuk mendapatkan produk terbaik ini…

Jadi tunggu apa lagi? Order sekarang. Hanya satu klik sahaja lagi.

order-sekarang

Klik SINI untuk Panduan Mudah Cara Pembelian Secara Online

kambing

daftar-sekarang

Shaklee Independen Distributor

Kawasan COD : Putrajaya – Bangi – Desa Pinggiran Putra – Puchong – Kajang – Serdang

Call / sms / WhatsApp :  +6017-6258658

Email : maziahjamaludin@gmail.com

Fanpage : Healthy Vita Garden

Facebook : Maziah Jamaludin

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge